Veilig aangekomen - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Renate Bie - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Renate Bie - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: renatedebie

Blijf op de hoogte en volg Renate

03 April 2011 | Kenia, Nairobi

Even snel een berichtje vanuit zonnig Kenia. Mijn vlucht is verrassend soepel verlopen, beide vluchten op tijd, maar 5 min wachten bij het overstappen, mijn tas was er meteen en er stond iemand me op te wachten om me naar het hotel te brengen. Lieve kleine Isa haar gelukspoppetje heeft me goed geholpen! ;-) Het tij lijkt gekeerd. Toch een klein 1 april grapje van de Flair denk ik, want ik stond er duidelijk niet in, tja iemand die bruidstaarten maakt past ook beter in een bruidsnummer dus hou de flair voor me in de gaten. Vandaag gaat het avontuur dan echt beginnen, ik sta op het punt om naar het eerste safaripark te gaan om Boris XXL te gaan ontmoeten. To be continued!!!
Liefs Renate

Rana:

Zet em op meis!

• 03 April 2011 - 11:36

Bart, Marjolein En M:

Veel plezier!!! geniet ervan!

• 03 April 2011 - 18:19

Annelies:

Hoi Renate,
    Fijn om wat van je te horen en wat super dat het allemaal zo goed gegaan is. Veel plezier.
    We denken aan je.
    Liefs van ons

• 03 April 2011 - 18:42

Gea :

succes veel plezier

• 03 April 2011 - 21:12

Meta:

Good to now! dat je veilig bent en goed aangekomen...!
    hhaha, Boris XXL! pas maar op. maar ja als het net zo`n scheiterd als Boris is overleef je het wel...

Lieve Renaat veel plezier en geniet!

• 04 April 2011 - 11:03

Elly:

Geweldig dat de reis zo goed verlopen is. Ga zo door!
    We blijven je volgen. liefs, Elly en wim

• 04 April 2011 - 14:56

Maartje:

Renaaaaaattttteeee wat fijn dat je goed bent aangekomen!! Veel plezier in het eerste wildlife park waar je naartoe gaat! Geniet he meis! kussen van ons

• 04 April 2011 - 18:52

Ad Nellie Roeland:

Hoi Renate we wensen jou een fijne ga lekker genieten.

• 04 April 2011 - 18:53

Ad Nellie Roeland:

Correctie vorige reactie we wensen jou fijne reis.

• 05 April 2011 - 08:38

Tim:

Zet'em op postergirl! Je wordt op de voet gevolgd.
    Veel plezier,
    kus

• 05 April 2011 - 14:08

Indira:

fijn dat deze trip beter en soepeler is verlopen... nu kan je vollop genieten. Wachten rustig af op het vervolg..