Het is zover...!!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Renate Bie - WaarBenJij.nu Het is zover...!!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Renate Bie - WaarBenJij.nu

Het is zover...!!!

Door: renatedebie

Blijf op de hoogte en volg Renate

01 April 2011 | Nederland, Utrecht

Vandaag gaat het gebeuren, om 16.00 vlieg ik naar Kenia (tenminste, dat hoop ik, ervaringen uit het verleden hebben me geleerd dat ik voorzichtig moet zijn met dit soort uitspraken)! Mijn avontuur gaat beginnen, ik zal jullie op de hoogte proberen te houden. Dank voor al jullie lieve berichtjes en bezoekjes, tot over een paar maanden!

Liefs Renate

P.S. Koop dit weekeinde de flair, daar sta ik in met een artikel over het twinning project en nog veel belangrijker, doneer!!!

  • 31 Maart 2011 - 22:23

    Anneke:

    Hee schatje,

    Hele goede reis gewenst!! Jammer dat ik je afgelopen 2 weken niet meer kon zien, maar heb wel veel aan je gedacht vanuit de Antillen.
    Wie weet tot in Afrika over een paar maanden en hou je taai. Zaterdagochtend op Schiphol zal ik meteen de Flair kopen!
    xxxxxxxxxxxxxxxx

  • 01 April 2011 - 04:24

    Marjanna:

    Heel veel plezier! Ik ga je weer volgen, hoor!

    Groetjes,
    Marjanna

  • 01 April 2011 - 06:40

    Bassie:

    Heeel veeee plezier Renate! Ik hou je blog zeker in de gaten.

    Groetjessssssss en goeie reis (als die vandaag start...het is wel 1 april...;-))

  • 01 April 2011 - 06:42

    Indira:

    Renate,
    Een hele goede reis, mooie belevenissen en wij thuisblijvers zullen je volgen.
    lieve groet,

  • 01 April 2011 - 09:27

    Marleen De Best:

    Hoi Renate,

    Veel plezier en succes in Kenia! Je gaat vast een hoop meemaken!

    Groetjes,
    Marleen de Bst

  • 01 April 2011 - 09:56

    Myra:

    He lieve Renate!
    Geniet van alle ervaringen! Ik zal je reis van achter de computer meebeleven.

    Hele dikke kus!
    Ook van Jelle en Bo!

  • 01 April 2011 - 11:51

    Silvia:

    Yes! Het is zo veer. Zet hem op en geniet ervan.
    XXXX

  • 01 April 2011 - 18:54

    Annelies:

    Je bent inderdaad vandaag vertrokken. We moesten wel even slikken op Schiphol, want we gaan je erg missen de komende maanden. Isa had het in de auto op de terugweg al over het filmpje van het meisje met de lange haren. Ik hoop dat je een hele fijne tijd gaat krijgen en we wachten ongeduldig op het eerste mailtje vanuit Afrika. Een hele dikke kus vanuit Leiderdorp. (ps de foto's van jouw vertrek staan op Facebook)

  • 02 April 2011 - 00:05

    Sanne:

    Lieve Renate,
    Heel veel mooie en leerzame momenten daar! Geniet van alles wat je meemaakt...we houden je uiteraard in de gaten ;-) Wie weet kunnen we af en toe chatten -mits internetconnectie het volhoudt..- Veel liefs van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renate

Hoi ik ben Renate de Bie, sinds ruim 6 jaar werkzaam als verloskundige en gek op reizen. Via deze site kunnen jullie een klein stukje met me mee op avontuur. Groetjes Renate

Actief sinds 30 Dec. 2010
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 54434

Voorgaande reizen:

12 November 2015 - 21 Februari 2016

My South-America adventure

28 Februari 2014 - 26 Maart 2014

Somewhere in the Middle (of America)

22 Februari 2013 - 12 Mei 2013

Azie Rondreis

01 April 2011 - 05 September 2011

Mijn Afrika avontuur continued...

25 Januari 2011 - 11 Februari 2011

Mijn Afrika avontuur

Landen bezocht: