Swazi toegevoegd aan het lijstje!!! - Reisverslag uit Lobamba, Swaziland van Renate Bie - WaarBenJij.nu Swazi toegevoegd aan het lijstje!!! - Reisverslag uit Lobamba, Swaziland van Renate Bie - WaarBenJij.nu

Swazi toegevoegd aan het lijstje!!!

Door: renatedebie

Blijf op de hoogte en volg Renate

18 Juli 2011 | Swaziland, Lobamba

Gewoon omdat het leuk is dit land ook aan mijn lijstje toe te voegen, gebruik ik dit keer dit waar ben jij nu medium eens om te reageren op jullie lieve berichtjes!

@ maartje: thanks voor je geweldige mail, gefeliciteerd met je vroedvrouw zijn en leuk je gesproken te hebben, tot heel snel en dikke kus voor kleine Isabelle!

@ Kirstin: met alle plezier kleur ik je saaie werkweek een beetje in!

@ Elly en Wim: fijn dat jullie weer veilig thuis zijn!

@ de fam (Mel, Ria, Ad en Nel): Zal zeker voorzichtig zijn en gefeliciteerd met jullie achetrneefje/kleinzoon!

@ Sil: thnx steeds voor je leuke berichtjes, benieuwd hoe het met jou gaat en met school?

@ Tess: erg benieuwd hoe de ZAKEN er voor staan? Let me know!

@ Raan: waar gaat de reis naartoe ls je uitgespaard bent?

@ Ties: Ben stiekem al een klein beetje aan het aftellen om filmpjes te komen kijken met jullie prinsesje! ;-) Tot snel!

@ Bas, Daph en Sam: leuk dat jullie mijn site ook volgen!

@ Lau: Afrika is zeer aan te raden!

@ all: Tot heel snel weer, het einde komt in zicht!!!

Liefs Renate

• 23 Juli 2011 - 18:48

Maartje:

Kussssss!! Mis jou!! Nieuwe mail is in de maaaaak!!!