Swazi toegevoegd aan het lijstje!!! - Reisverslag uit Lobamba, Swaziland van Renate Bie - WaarBenJij.nu Swazi toegevoegd aan het lijstje!!! - Reisverslag uit Lobamba, Swaziland van Renate Bie - WaarBenJij.nu

Swazi toegevoegd aan het lijstje!!!

Door: renatedebie

Blijf op de hoogte en volg Renate

18 Juli 2011 | Swaziland, Lobamba

Gewoon omdat het leuk is dit land ook aan mijn lijstje toe te voegen, gebruik ik dit keer dit waar ben jij nu medium eens om te reageren op jullie lieve berichtjes!

@ maartje: thanks voor je geweldige mail, gefeliciteerd met je vroedvrouw zijn en leuk je gesproken te hebben, tot heel snel en dikke kus voor kleine Isabelle!

@ Kirstin: met alle plezier kleur ik je saaie werkweek een beetje in!

@ Elly en Wim: fijn dat jullie weer veilig thuis zijn!

@ de fam (Mel, Ria, Ad en Nel): Zal zeker voorzichtig zijn en gefeliciteerd met jullie achetrneefje/kleinzoon!

@ Sil: thnx steeds voor je leuke berichtjes, benieuwd hoe het met jou gaat en met school?

@ Tess: erg benieuwd hoe de ZAKEN er voor staan? Let me know!

@ Raan: waar gaat de reis naartoe ls je uitgespaard bent?

@ Ties: Ben stiekem al een klein beetje aan het aftellen om filmpjes te komen kijken met jullie prinsesje! ;-) Tot snel!

@ Bas, Daph en Sam: leuk dat jullie mijn site ook volgen!

@ Lau: Afrika is zeer aan te raden!

@ all: Tot heel snel weer, het einde komt in zicht!!!

Liefs Renate

  • 23 Juli 2011 - 18:48

    Maartje:

    Kussssss!! Mis jou!! Nieuwe mail is in de maaaaak!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renate

Hoi ik ben Renate de Bie, sinds ruim 6 jaar werkzaam als verloskundige en gek op reizen. Via deze site kunnen jullie een klein stukje met me mee op avontuur. Groetjes Renate

Actief sinds 30 Dec. 2010
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 54429

Voorgaande reizen:

12 November 2015 - 21 Februari 2016

My South-America adventure

28 Februari 2014 - 26 Maart 2014

Somewhere in the Middle (of America)

22 Februari 2013 - 12 Mei 2013

Azie Rondreis

01 April 2011 - 05 September 2011

Mijn Afrika avontuur continued...

25 Januari 2011 - 11 Februari 2011

Mijn Afrika avontuur

Landen bezocht: