Weer thuis - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Renate Bie - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Renate Bie - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Blijf op de hoogte en volg Renate

05 April 2014 | Nederland, Utrecht

Aan al het leuks komt een eind. En jeetje wat was het leuk. Na een op zich soepele reis (voor mijn doen) met veel weemoed weer huiswaarts gekeerd. Wat een toffe reis was dit, wie had dat gedacht. Ik dus niet, mijn verwachtingen waren op de een of andere manier helemaal niet zo heel hoog van deze regio van de wereld maar ik wilde heel graag de maya tempels eens zien en tjonge wat een verrassing, wie had gedacht dat het zo mooi, zo leuk en zo verschillend was. Echt geweldig en wederom een dikke aanrader. Weer een prachtige reis om op terug te kijken en geweldige nieuwe mensen leren kennen. Tot de volgende keer weer!

  • 12 November 2015 - 07:35

    Nicolette:

    Hoi Renate,
    Dan heb ik je aan de telefoon..niet wetend dat het je laatste dag bij Koru was. Bij deze wil ik jou bedanken en een hele goede tijd toewensen. Ik ga je zeker volgen.
    Warme groet, Nicolette de Vroedt - de Dreu

  • 12 November 2015 - 10:59

    Jolanda Meijer:

    hoi renate
    ik wil jou het aller beste wensen en bedankt voor de fijne tijd bij koru
    veel plezier bij de grote reis die jullie gaan maken
    veel liefs jolanda

  • 12 November 2015 - 11:39

    Arda Eimers:

    Hallo Renate,

    Heb gisteren nog wel heel vaak aan je moeten denken! Jeetje wat jammer. Maar nu op je eerste reisdag wens ik je alsnog een fantastische reis. Blijf in ieder geval je verslag volgen.
    Liefs Arda.

  • 12 November 2015 - 21:28

    Janny Dorresteijn Tjallema:

    Dag Renate

    Toen je mij Maandag avond belde voor een partus,wist ik niet dat dit de laatste keer zou zijn dat ik je voor deze vraag aan de lijn zou krijgen. Ineens ziet je toekomst er heel anders uit.
    Ik wens je een hele fijne reis met mooie belevenissen en daarna weer een fijne baan als verloskundige in Utrecht! Toy,toy

    Groetjes Janny Dorresteijn Tjallema

  • 12 November 2015 - 22:03

    Ida Velema:

    Hai Renate

    Dank voor de prettige samenwerking.
    jij was altijd relaxed aan de telefoon.
    Ik wens je een hele mooie tijd !
    En wie weet tot daarna in Utrecht !

    Lieve groet Ida

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renate

Hoi ik ben Renate de Bie, sinds ruim 6 jaar werkzaam als verloskundige en gek op reizen. Via deze site kunnen jullie een klein stukje met me mee op avontuur. Groetjes Renate

Actief sinds 30 Dec. 2010
Verslag gelezen: 1212
Totaal aantal bezoekers 54420

Voorgaande reizen:

12 November 2015 - 21 Februari 2016

My South-America adventure

28 Februari 2014 - 26 Maart 2014

Somewhere in the Middle (of America)

22 Februari 2013 - 12 Mei 2013

Azie Rondreis

01 April 2011 - 05 September 2011

Mijn Afrika avontuur continued...

25 Januari 2011 - 11 Februari 2011

Mijn Afrika avontuur

Landen bezocht: