Weer thuis - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Renate Bie - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Renate Bie - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Blijf op de hoogte en volg Renate

05 April 2014 | Nederland, Utrecht

Aan al het leuks komt een eind. En jeetje wat was het leuk. Na een op zich soepele reis (voor mijn doen) met veel weemoed weer huiswaarts gekeerd. Wat een toffe reis was dit, wie had dat gedacht. Ik dus niet, mijn verwachtingen waren op de een of andere manier helemaal niet zo heel hoog van deze regio van de wereld maar ik wilde heel graag de maya tempels eens zien en tjonge wat een verrassing, wie had gedacht dat het zo mooi, zo leuk en zo verschillend was. Echt geweldig en wederom een dikke aanrader. Weer een prachtige reis om op terug te kijken en geweldige nieuwe mensen leren kennen. Tot de volgende keer weer!

• 12 November 2015 - 07:35

Nicolette:

Hoi Renate,
    Dan heb ik je aan de telefoon..niet wetend dat het je laatste dag bij Koru was. Bij deze wil ik jou bedanken en een hele goede tijd toewensen. Ik ga je zeker volgen.
    Warme groet, Nicolette de Vroedt - de Dreu

• 12 November 2015 - 10:59

Jolanda Meijer:

hoi renate
    ik wil jou het aller beste wensen en bedankt voor de fijne tijd bij koru
    veel plezier bij de grote reis die jullie gaan maken
    veel liefs jolanda

• 12 November 2015 - 11:39

Arda Eimers:

Hallo Renate,

Heb gisteren nog wel heel vaak aan je moeten denken! Jeetje wat jammer. Maar nu op je eerste reisdag wens ik je alsnog een fantastische reis. Blijf in ieder geval je verslag volgen.
    Liefs Arda.

• 12 November 2015 - 21:28

Janny Dorresteijn Tjallema:

Dag Renate

Toen je mij Maandag avond belde voor een partus,wist ik niet dat dit de laatste keer zou zijn dat ik je voor deze vraag aan de lijn zou krijgen. Ineens ziet je toekomst er heel anders uit.
    Ik wens je een hele fijne reis met mooie belevenissen en daarna weer een fijne baan als verloskundige in Utrecht! Toy,toy

Groetjes Janny Dorresteijn Tjallema

• 12 November 2015 - 22:03

Ida Velema:

Hai Renate

Dank voor de prettige samenwerking.
    jij was altijd relaxed aan de telefoon.
    Ik wens je een hele mooie tijd !
    En wie weet tot daarna in Utrecht !

Lieve groet Ida